Co powinno znaleźć się na stronie internetowej specjalisty z branży medycznej

Do osób zajmujących się przygotowywaniem stron internetowych bardzo często zgłaszają się różnoracy specjaliści z branży medycznej. Lekarze, psychoterapeuci czy dentyści często decydują się na założenie prywatnego gabinetu, potrzebują więc witryny, którą przeglądać będą ich potencjalni pacjenci.

Istnieje kilka najważniejszych elementów, które na takiej stronie internetowej powinny się znaleźć. Dzięki niej pacjent będzie miał świadomość, że przegląda ofertę prawdziwego fachowca, oraz znajdzie wszystkie potrzebne mu na daną chwilę informacje.

  1. Adres oraz inne dane pozwalające na lokalizację danego gabinetu.

Jedną z najważniejszych kwestii jaką biorą pod uwagę pacjenci szukający konkretnych usług medycznych, jest lokalizacja danego gabinetu. Pacjentom zależy na tym, by był on blisko ich miejsca zamieszkania czy też siedziby pracy. Może się to wydawać oczywiste, ale strona internetowa gabinetu powinna dane na temat jego adresu przedstawiać w sposób jasny oraz widoczny. Dodatkową opcją, cenioną przez coraz większą liczbę odbiorców, jest zamieszczenie na stronie specjalnej mapki, ułatwiającej trafienie do specjalisty.

  1. Najważniejsze informacje o poszczególnych usługach świadczonych przez specjalistę.

Trudno zdecydować się na rejestrację do konkretnego specjalisty, jeśli nie wiemy, jakie dokładnie usługi on świadczy. Lista konkretnych zabiegów czy typów leczenia jakie proponuje lekarz jest zawsze mile widziana, zwłaszcza przez pacjentów nieco mniej zorientowanych w skomplikowanej medycznej terminologii.

  1. Jasny i przejrzysty cennik, zawierający na bieżąco aktualizowane ceny za usługi.

W przypadku usług medycznych realizowanych w prywatnych gabinetach, cena za nie jest jednym z najbardziej interesujących pacjentów aspektów. Cenniki dostępne na stronie internetowej powinny być przejrzyste oraz obejmować wszystkie usługi realizowane w gabinecie. Dobrze przygotowany cennik wygląda na przykład tak na tej stronie –  kps-krakow.com.pl/cennik/.

Jeśli koszt poszczególnych usług ulega po pewnym czasie zmianie, należy pamiętać o ujęciu tego faktu w cenniku. Pacjent może poczuć się bardzo rozczarowany, jeśli po wizycie okaże się, że kosztuje ona o wiele więcej, niż wynikało z informacji zamieszczonej na stronie.

  1. Wygodny formularz kontaktowy.

Część pacjentów bardzo docenia fakt możliwości rejestracji na wizytę za pośrednictwem znajdującego się na stronie formularze kontaktowego. Oczywiście informacje o numerze telefonu czy adresie e-mail również są niezbędne. Jeśli odbiorca będzie zmuszony szukać ich w innych źródłach, niż oficjalna strona gabinetu, może zrezygnować z usług danego specjalisty.

  1. Zdjęcia przedstawiające wnętrze gabinetu oraz specjalistów w nim pracujących.

Ostatnim elementem cenionym przez potencjalnych pacjentów gabinetów medycznych jest galeria zdjęć. Powinny się w niej znaleźć fotografie przedstawiające gabinet, jak również zdjęcia konkretnych specjalistów. Posiadanie informacji na temat tego, jak mniej więcej wygląda lekarz, do którego się udajemy, działa na część osób bardzo uspokajająco.